Aby zgłosić udział w konkursie, należy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny tutaj:
Formularz będzie aktywny od 9 kwietnia 2025 roku do momentu wyczerpania limitu miejsc.
Liczba miejsc:
- 8 miejsc podstawowych dla pierwszych ważnych zgłoszeń,
- 4 miejsca rezerwowe – uruchamiane w przypadku rezygnacji lub braku potwierdzenia ze strony drużyn zakwalifikowanych.
O zakwalifikowaniu decyduje kolejność otrzymania poprawnie wypełnionych zgłoszeń.
Warunki ważnego zgłoszenia
Aby zgłoszenie zostało uznane za ważne, drużyna musi zadeklarować udział w co najmniej 75% działań projektowych, w tym:
- udział w potyczkach muzycznych,
- udział w koncercie finałowym,
- udział w nagraniu edukacyjnym,
- udział w nagraniu do zakładki „O muzykującej rodzinie” na stronie projektu,
- dostarczenie materiałów do wspomnianej zakładki.
Informacje organizacyjne
- W przypadku rezygnacji drużyny zakwalifikowanej z listy głównej, miejsce to zostaje przekazane pierwszej drużynie z listy rezerwowej.
- Zakwalifikowane drużyny mają 2 dni na potwierdzenie udziału od momentu otrzymania informacji.
- Informacja o wynikach rekrutacji zostanie przesłana na adres e-mail podany w zgłoszeniu.
- Ostateczna lista zakwalifikowanych drużyn zostanie opublikowana do 3 dni po zakończeniu rekrutacji.
Informacje techniczne
- Każda drużyna przesyła jedno zbiorcze zgłoszenie, w którym:
- wskazuje skład drużyny,
- podaje unikalną nazwę drużyny,
- wyznacza jedną osobę do kontaktu.
Kontakt
W przypadku pytań lub wątpliwości, prosimy o kontakt z osobą odpowiedzialną za organizację konkursu:
Milena Kucharska
tel. 32 267 22 59
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.